- Hellre hålla käften och se ut som en idiot än att öppna munnen och bevisa det !

SHOOO ALLA FINA & UNDERBARA LÄSARE ! det här inlägget kommer vara offentligt och öppen ! ni kmr underhållas grovt för har kmr inget anonymt utan allt kommer skrivas öppet ! hoppas ni like it ! :D

Om du nu är så viktig och leker känd och att JAG & sandra hundar efter dig och DÖR för dig vill jag börja med !! HAHAHAHAH du har fina drömmar som tydligen aldrig kmr uppfyllas !! helt seriöst om du nu kan sitta och snacka massa skit bakom ett sms så tycker jag att udu ska vara lika modig och ta det FACE TO FACE som folk gör ! sitt inte bakom en skärm och snacka massa bajs och bullshit använd din info om att vi dör för dig och att vi hundar efter dig mot oss så sa vi se snart vad du har att säga !! det är lite lågt att du snackar om att vi hundar efter dig när det inte finns något att hunda för ! vi använder oss inte av något som heter STATUS ! förlåt att jag tar det såhär öppet kära läsare men det behövdes för att vissa att man gör det öppet om man nu vill ta det face to face ! snälla du behöver inte ta åt dig av alla inlägg JAG VENECIA GÖR ! för tyvärr så handlar de inte om dig lilla vän önskar dig ett lyckligt liv i framtiden när vi snackat om det här face to face !! det är bara att säga till när du vill så kmr jag ! pööössss

// VENECIA NASHEF !!! :D

Kommentarer
Postat av: <3

ooouuuuuuuuuuuuuufffffff du la den!

2011-12-19 @ 21:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0