Du Är Det Finaste Som Finns ! :* <3

DU LYSSER UPP MINA DAGAR SKA DU VETA !  du gör mina dagar till de bästa du får mig känna glädje & lycka . Du lyser som en stjärna över mig, din närhet är säkerhet ! allt du gör , gör mig stolt! du är glädjen som jag alltid velat ha , du är killen jag letat efter , du är kärleken jag sakna ! du är den jag sakanr fast än jag är med. Du är min bebis mitt liv mitt allt, du vet att jag finns för dig alltid ! du strålar mitt liv genom ditt skratt ,ditt leende är de finaste och du är det underbarste som hänt mig. Du är den finaste julklappen jag fått en sånhär underbar jul min älskling. Du ger mitt liv en känsla av kärlek du är den bästa ! du är mitt allt min bebis min kille min bästa vän . JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN ALLT ANNAT !


JAG ÄLSKAR DIG FADI !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0