FML CHILL ! -.-

Shoo alla fina människor ! här sitter jag med venecia som säger jag har GRÅÅÅÅV DYSLEXI! wooow lycka till en dag ensam med henne säger jag bara !!
iaf nu ska venecia fortsätta det hon började skriva ;)
yaaah sågad e det man blir häär hemma hos sandiii ! nu är det såå att vi har luffat hela dagen ! jag vakna vid 10. och rullade mot kärrtorp för sandras "avslutning" jag satt på en fucking buss helt ensam i 50 min för att åka till henne och när jag kommer fram får jag höra " nu ska vi rulla härifrån " -.- jaha va trevligt att man hade damp i 50 min för 5 sekunder!!! anyway :D sedan rullade vi mot skäris och åt donkeen ( sandra: Dooni som venecia säger! ;) ) yaaapp sandra hoppar in i mitt inlägg hela tiden !! iallafall sen hade vi så tråkit för  sandra bokstavligen RAPPA i mitt huvud !! ( fucka upp mitt huvud med henens 390 humör svägningar värre 'n en gravid kvinna i 9 månaden) aso 50-cent,eminem ,2pac kan gå dö hon tog priset !! :D sedan rullade vi mot norsborg för att promenera lite ! meen nej nej sandra måste alltid skämma ut oss först kunde hon nte gå förbi apoteket för hon kände folk som jobba där , sen ville hon absolut ite ha dricka ( energi) men hon drack upp min. godis ville hon inte heller ha men hon åt av de!! sen skulle vi gå nånstans men det gick tyvärr inte för hon halka 48 gånger !
och ni sitter jag här hemma hos sandriii , jag har redan fått 3 boxar 1 örfil och glöm inte att hin bet mig !!!! ha en fortsatt trevlig torsdag :D godmiddag ! <3
// Venecia :D <3
Vi bjuder även på en låt som vi drogat hela dan!! ;)
promenaden i Norsborg ! <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0