Förståelse

Vissa förstår vad man försöker prata om..
Just nu sitter jag och smsar med en skön snubbe och vi startade en disskussion där jag sa att facebook har tagit över våra liv och allt handlar om nu förtiden är facebook och skitsnack, så jag har tagit bort min men vi får se hur länge det håller.
Då sa den här killen: Det är sant alla är rädda för att sänka sin status..
Mitt svar på det var att: Vissa upptäcker det innan det är för sent och andra när det är försent, för du kan sitta och skydda din status så du inte sänker den men sanning kommer alltid fram och då kommer du inte bara sänka din status utan dig själv.. Ditt förtroende, ditt liv, allt..Pågrund av vad? Facebook?
Varför ska ett nätverk sitta och ta över våra liv? varför ska man sitta på facebook och parata med en vän när ni kan sätta er i ett cafe i timmar och snacka..mycket roligare.
Så säger jag nu men som sagt vi får se hur länge det håller för mig..
Jag vet bara att jag ska lägga ner mer tid och energi på mig själv, min skola, min familj (i familjen ingår mina närmaste vänner)
Peaceeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0