Godmorgon!

Godmorgon alla fina hoppas ni har sovit lika bra som jag!!
Äntligen en natt en här veckan där jag kan sova utan att ha miljoner tankar som snurrar runt i mitt huvuv och en natt där min näsa inte är täppt! jobbigt!
Jag vaknade 10.30 och ska äta lite snart kanske tittar på ett avsnitt av beverly hills sen ska jag rulla ner mot centrum för att möta venecia i centrum, hon ska kolla en tröja och jag ska kolla jeans. kul kul!
Fadi hakar på fast han är där halv ett, men det är kul att vår lilla bebis följer med!!
Jag ser att Venecia redan önslat er en god jul från oss båda men här kan ni få en till, det skadar inte med lite extra!
GOD JUL ALLA UNDERBARA, HOPPAS NI FÅR EN UNDERBAR JUL ÄVEN OM DET INTE FINNS NÅ SNÖ PÅ MARKEN ÄR DET TROTS ALLT JUL! HOPPAS NI FÅTT VAD NI ÖNSKAT ER!!!!
en liten julig låt kan jag väl bjuda på!
Jag vet att många ogillar Justin Bieber! Men hur orkar ni bry er vid en sån här högtid! Han är duktig och han är snygg!
Många hatar honom i onödan, jag tycker han är skit duktig!
Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0