Happiness..

Min dag har varit grovt chillig.
Skönt med sovmorgon, tog en dusch på morgonen, tog på mig, sminkade mig och gick till tåget där man möter Daniel som skrämmer mig :) Kul och se honom, och snacka.
Träffade på mina sunshines Loanna och Louise på tuben så det var en rolig resa.
Jag och Loanna stog i centrum och tog bilder medans Lollo var och köpte cigg :)
Efter en sköön dag åkte man hem, vilade i några timmar och mötte upp älsklingen Venecia i Hornstull.
Drog mot tc för att hon skulle köpa mjukis dress och jag skulle köpa halsduk och vantar :) Mysigt.
Efteråt satte vi oss i donken och åt lite gran. Tillbaka till bredäng hade vi kul och tog kort och tittade på dansföreställning.
De va min sköna dag! Pussss:*
Bild tagen vid 10.00 tiden i Kärrtorp..myyyysiiiigt :)

Kommentarer
Postat av: Deisi rojas

tack sötnos! :D

kul att du följer den, och du är jätte vacker du med :)

2011-12-09 @ 09:48:29
URL: http://deisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0