Lite infooo ... :D // venecia

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - YAPP
2. Höll du några av dina nyårslöften? -
NEJ,lovar inget jag inte håller !
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - nej
4. Dog någon som stod dig nära? - NOPP
5. Vilka länder besökte du? - Turkiet  
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? - Nej, vill inte ha något med de gammla att göra.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? - 9/11
8. Vad var din största framgång 2011? - Fick allt jag ville ha
9. Största misstaget? - DU
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?- AA
11. Bästa köpet? - min vinter jacka
12. Vad spenderade du mest pengar på?-
KLÄDER,SKOR
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - allt får mig le
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? - ingen annig
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - alltid gladare,de som inte dödar dig gör dig starkare;)
16. Vad önskar du att du gjort mer?- sätta folk på sin plats
 
17. Vad önskar du att du gjort mindre?- .....
18. Hur tillbringar du julen?- Familjen / kusiner
 19. Blev du kär i år?- JA  
20. Favoritprogram på TV?-  tittar inte på tv :/
21. Bästa boken du läste i år? - LÄSER ABSOLUT INTE BÖCKER
22. Största musikaliska upptäckten?- WTF
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?- jag fyller år varje dag :D
25. Något du önskade dig men inte fick?- nopp
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?-
  turkiet
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - säkert, men vet inte vad
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?- minns inte vad jag åt igår 
29. Vad fick dig att må bra? - allt  
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - äsch
31. Vem saknade du? - många
32. De bästa nya människorna du träffade? - oouuf MÅNGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0