Love love love

Everybody gets sick at least once when love goes wrong.
En vacker dag kommer jag och alla tjejer där ute hitta en kille som ger tjejn hela världen. En kille som kommer skicka ett litet sms där det står godnatt mitt hjärta och vakna på morgonen och se ett sms av en kille man älskar. Skönare känsla finns säkert inte.
Allt tar sin tid. Den dagen kommer slå in och när den väl slår in så kommer du glömma allt bekymmer i världen för du kommer ha en kille, en man som gör ditt liv till den perfekt. Den killen, den mannen, kommer vara en del av ditt liv.
När jag väl hittar den rätta killen kommer kärleken vara byggd av ärlighet, trohet och sann kärlek.
Inget bullshit, inga lögner, inga andra killar eller tjejer inblandade.
En kärlek som varar länge, det kan vara hur lång tid som helst t.o.m några dagar sålänge det är byggt på ärlighet och ren kärlek.
Den mannen kommer dyka upp i ditt liv när du minst anar det. Och när han väl gör det kommer du glömma alla andra du haft förut, för med honom kommer du få ruset och känslan av äkta kärlek som du aldrig fick med de tidigare.
En kille som kan få fram dina tankar i ord.
Han talar bokstavligen ut det du tänker på. Då vet ni att ni är för varandra, ni tänker ju trots allt på en och samma grej.
Kanske är det han som är den rätta, kanske inte?
Men det avgör både ni själva och ödet.
En man med hjärta av diamant, och personligheten som bokstavligen dödar hur gullig han är mot dig. En man som kommer finnas där för dig oavsett vad.
Min man väntar jag på, jag har inte brottom någonstans, han kommer när han kommer. Jag har annat att tänka på tills dess. Jag är ung och har hela livet framför mig.
Ps. En kärlekslåt kommer vi också att ha! haha helt planerad kärlek men det gör det ännu gulligare, tänk er att varje gång en låt kommer upp tittar ni på varandra djupt i ögonen med ett leende på läpparna och säger det här är vår låt.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0