Morgon -.-

godmorgon alla fina ! det är tur att jag går i en skola som har halvdagar helt seriöst ! skulle ALDRIG palla vakna 8 varje dag ! idag börjar jag 12:30 igen ...:D inget kommer hända för jag ska till skolan så klart ! men jag LÄNGTAR till jullovet som är imorgon :D yeeeeyy :D 

nu är det så att det  finns folk som behöver filter för sin käft ...vilket är beklagande för det är exakt såna människor som bara kan snacka bakom skärm lur sms ...lågt ! väx upp och ta det du har att säga till personen ..sitt inte där och snacka massa bajs som din mun tar ut bara för att du misstänker saker ! du har två altenativ 1. antingen stoppar du upp din tunga i din röv innan jag gör det åt dig 2. du tar det där skitsnacket med oss om du nu vågar göra sånt lilla du pösss !!  :*

                                                        // venecia !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0