Respekt

Gott folk, det är så att vissa människor inte vet vad respekt är.
Låt mig göra det lätt och säga såhär: De som kastar runt dig som en boll är de som inte respekterar dig.
När du säger en grej lyssnar ingen när någon annan säger något lyssnar alla.
När du vill göra något vill inte de andra, när någon annan vill göra precis samma grej så vill alla plötsligt.
Suck it up honeys. Ingen ska köra fotboll med er, de kan de göra med en riktig boll och inte med ens känslor.
Jag har fått stå ut med mycket av sånt så att jag inte orkar bry mig. Varför skulle jag ens?
Ge mig EN bra anledning?
Haha don't let suckers drag you down.
Någon måste förklara kärlek och respekt för vissa.
Jag tänker inte sitta och berätta det jag vet här för det ska var och en kunna klura ut själv. Precis som jag gjort själv.
Det är inte direkt livets hårda läxa, men det är absolut en läxa som måste bli lärd.
Lär in gott folk, dags att lära in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0