Sluta hata och börja skapa för de du gör nu kmr du en dag få tillbaka !

Pratar du bakom min rygg, betyder det att jag har kommit längre än du. Kommenterar Du mitt liv, betyder det att mitt liv är mer spännande än ditt. Har du tid att leta efter mina misstag, betyder det att du har för lite att göra. Fortsätt med det du, så lever jag livet under tiden !

Det finns en GUD låt han sköta sitt jobb,han behöver inte anställda som gör det åt honom. sluta döma folk för de dem är och vart de kmr ifrån ! du är inte bättre & drf finns det ingen perfekt. alla är perfekta på sitt sätt ,man behöver inte vara som andra vill att man är bara för att man ska bli omtyckt! kom ihåg den du sårar , de finns folk som skulle kunna döda för  att se personen le!
Du är ingen speciell som ha fått tillstånd att döma andra, att du säger din åskit är inte som att döma. Folk får göra precis det de vill utan att det ska finnas hatare som kommenterar precis allt! För du kmr inte kunna ändra något bara föratt du rör på din mun och snackar skit ! när du pekar på saker som stör dig kom ihåg att tre av dina fingrar pekar tillbaks mot dig ;)


// VENECIA:D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0