Vad är meningen med livet utan vänner ! <3 :*

Tjena mellan bena kära läsare :* idag har ja inte gjort så mycke förutom varit i kyrkan chillat hemma hos sandra med jasmin och sen mot skäris det var de tuttnaste vi gjort på länge SKÄRIS ! sedan rullade vi hem till mig och chilla galeeet !

Hemma hos mig blev det lite knas i slutet behöver inte dra upp allt som hände men kan dra en liten slutsats kring hela ! och jag mådde SÄMST ! men har man så underbara vänner som JASMIN OUNI & SANDRA SKORIC ! så klara man sig genom eld och vatten utan att varken bränna sig eller drukna ! älskar er mina kära små vänner ni lyser verkligen upp mina dagar ! jag älskar att ni finns och lyser mitt liv ! inget kan beskriva er kärlek i mitt hjärta ni e så FUCKING bäst helt enkelt ni lyste upp min dag efter ett svart moln ...love er otroligt mycke sötisar ! Ps: måste nämna att JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA KILLE :* JAG ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT MIN KORBANOO ! <3
BILDER FRÅN IDAG :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0