Balkan!

Kärlek?
Vad är det?
För mig handlar det bara inte om en kille och en tjej som är tillsammans!
För mig handlar det om livet, livets goda stunder, vännerna som alltid finns där för dig i både vått och torrt!
Kärlek för mig är musik! Meningen med musiken, texterna!
Vissa frågar mig vad jag gillar för musik, men mitt svar på det är allt!
Jag lyssar inte på musiken eller rösten, utan på texten.
Det finns vissa låtar som har hjälpt mig när jag har haft det som svårast, då det känns som om de et exakt hur du känner.
Musik är som kärlek för mig för att det alltid kommer finnas där för dig, musiken kan inte överge dig.
Äkta kärlek är ju den som alltid är med dig och som hjälper dig genom både bra och dåliga stunder, såsom musiken.
När du är ledsen lyssnar du på långsamma låtar, om du är glad sätter du på en glad låt som du kan dansa till!

Den låten som just nu betyder enormt mycket för mig är :


Den här låtens text träffar mig rakt i hjärtat precis som musiken och rytmen i låten gör!
Påmminer mig om Serbien 2010!

Off to the balkanstreets blir det för mig om några dagar!
Finns ingen lyckligare än mig just nu!<3

Looooove/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0