Barn

Småbar, allt från spädbarn till barn är det sötaste som finns.
De gör ens dag. de lyser upp ens värld.
Att hålla ett spädbarn i famnen är en känsla som man annars aldrig känner.
Man får aldrig ett sånt rus och man känner vad kärlek egentligen är, man förstår vad livet handlar om.
Det är små mirakel som kommer till världen.
Jag längtar tills jag får mina mirakel, då händer det runt tre mirakel i mitt liv.
Om det är killar eller tjejer bryr jag mig inte så mycket om, sålänge de har två fungerande lungor, ett hjärta som slår, tio fingror på händerna och fötterna så är jag världens lyckligaste!
3 bilder av sammalagt typ 40?
Ha kul och lek med barnen det gör de glada samtidigt som ditt liv blir ljusare och gladare..Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0