Lyckligast

Jag är nog den lyckligaste som finns just nu.
Varför kan jag inte säga men det kommer som en överraskning om ett par månader.
Vi säger bara att jag aldrig har älskat något så mycket, något jag knappt ser.
Det här miraklet har fått mig att inse att det finns mycket mer värt i livet än vänner, att ha kul eller att vara ledsen och sur för små saker.
Livet är kort, alla vi kommer få en anledning till att anpassa den korta stunden till att älska de personer som står oss närmast hjärtat.
Under den tiden kommer du få se folk växa upp, du kommer få se mirakel, du kommer se hur ett liv dör men hur ett nytt föds.
Jag älskar dig redan min ögonsten

Kommentarer
Postat av: Anonym

Någon är gravid! Du kommer bli faster elr kanske syster elr gud mor eller något!

2011-11-05 @ 21:13:41
Postat av: Anonym

ska du få ett skyskon? :D

2011-11-06 @ 21:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0