Alla mina kärlek är falska...

Som om jag bär någon annans synd..

Undrar om det är fler som har otur i kärlek, för ibland känns det som om jag är den ända..
Killar som utnyttjar en, som säger fina saker men egentligen inte menar det de säger.
Killar som är med dej för att komma åt en annan person.
Mår ni bra utav det?
Jag önskar att ni som gjort så nångång får smaka på er egna medicin.
Bara så ni vet hur det känns, den där känslan som är obeskrivlig.
Känslan av att du blir glad när du pratar med någon om vad som helst men han tar alltid upp hennes eller hans namn.
Den där stickande äckliga känslan som kryper upp i halsen och sätter sig där i timmar.
Det är såna som ni som får andra att må dåligt och få självförtroendet att sänkas.
Sådana som ni får en och ställa sig framför spegeln och hitta misstag på sig själv, det en person gillade mest på sin kropp blir helt plötsligt fult i ögonen på den eftersom att såna som ni sänkte henne.
Så att ni klagar på att nån har ett dåligt självförtroende kan inte ändras till bra när så många personer både killar och tjejer sårat henne, och snackat skit bakom hennes rygg i hela grundskolan.
Folk som inte vet att jag vet om det här, men vad ska man göra?
Ta den smällen.
För en dag när jag kommer upp på mina fötter och är stark och har ett jävligt bra självförtroende kan ni stå och slå på mig, för jag kommer inte sänkas.
Jag har det värdet som gud gav mig.
Och ingen, absolut ingen kan ändra på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0