Herregud.

Asså herregud vad efter människor är nu för tiden.
Om jag säger att jag inte kan och att jag har utegångsförbud kan ni inte fatta det?
Att du vill lösa hela det här tjaffset och krånglet bryr jag mig inte om.
Men stt du kallar mig diva för att jag ''vägrar'' komma ut, vilket jag inte ens får göra är bara sjukt.
Du tror att du är så smart, tror du verkligen att jag tar er piss snorungar före min familj?
fel. väldigt fel! Min pappa gör det för mitt bästa, för att jag själv nångån kommer inse det, vilket jag redan gjort faktiskt. Jag är så jävla tacksam och glad för det. Och du tror att jag ska sabba det hela för att prata med dig? gulligt.
Jag tänker inte lösa ett skit.
Det räcker med att min pappa, min förebild är lite småsur på mig (vilket jag kan förstå) men aldrig att jag gör det värre för dig.
Jag respekterar min pappas val och håller mig till de. tänker inte ljuga heller för den delen.
hatar lögner, dessutom är det min familj vi pratar om.
Fett irriterad..ååååååååhhhhhh!!! gå hoppa vafan.

Kommentarer
Postat av: D

Tack tack sötnos, du är lika vacker du med!

2011-10-29 @ 10:39:37
URL: http://deisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0