know me

Brukar du komma i tid: Oftast
Vad hade du i din mun senast: Mat (Punjene paprike)
När mår du bra: Nästan alltid ;)
När blev du fotad senast: Idag
Hur känner du dig nu: Ganka trött och seg
Kan du laga mat: Ja
Vad pluggar du: Första året i gymnasiet (kärrtorp)
Vad tycker du om fötter: ? Vad ska man tycka?
Är du smart: Alla är det.
Vad har du på dig: Min brors t-shirt och mjukis
Är du aktiv i skolan: Börjat bli det nu
Vad saknar du: Hmm..inget speciellt
När och varför grät du senast: Minns inte
Var det pinsamt att svara på det: Vad är det pinsamma?
Hade du en bra kväll igår: Antar det
Din favoritdryck på morgonen: Vatten eller juice
Vad ska du göra i sommar: Åka till Serbien, samt ha kul i Sverige<3
Är du nöjd med ditt liv: Ja, finns inget och inte vara nöjd över
Vad vill du jobba som: Ingen aning vi får se hur det går i skolan.
Har du tråkigt just nu: Jaaa
Vad gör livet värt att leva: Om du inte har något att leva för så lev för det du har ;)
Vad i livet ångrar du: Inte mycket
Är du musikalisk: Herregud nej haha
Vad lyssnar du på för musik: Nästan allt förutom rock? 
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nej då
Är du bortskämd: Nej
Är du trött: ja
Vad gör du imorgon: haha med tanke på att jag har utegångsförbud så vet jag faktiskt inte

Din första
Operation: Har inte opererat mig
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: ojj, minns inte men jag räknar Italo som min allra bästa vän! saknar dig bebis<3
Första priset: Haha om jag vunnit. Nej men minns inte
Första sporten du började på: Hmm, friidrott tror jag det var
Första husdjuret: Inget
Första semestern: Serbien
Första konserten: Zeljko Joksimovic 2005<3
Första kärleken: Om man ska kolla småbarnsgrej Vasilis, annars har jag inte haft någon.

Favoriter:
Filmer: Komedi, romantik
Tvprogram: svårt att välja en, men 90210
Musik: allt förutom rock
Drink: Vatten eller juice
Kroppsdel (på kille): Aj aj aj, svårt att välja men det blir nog ögon eller läppar
Sport: Fotboll
Plagg: Allt möjligt kan ju vara snyggt
Skola: Kärrtorp
Bok: Breaking Dawn

Just nu:
Äter du: ingenting
Dricker du: ingenting
Ska du: gå och vara social med gästerna
Lyssnar du på: Donna Ares, gamlla låtar
Väntar du : morgondagen
Tittar du på: Datorskärmen

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon + läppar
Kramar eller kyssar: Svårt att välja, kyssar
Kortare eller längre: Längre (?!) dum fråga
Snygg mage eller snygga armar: mage men herreguuuuuuuud, låååååååren :DDD
Busig eller lydig: Busigt lydig

Kommentarer
Postat av: Faaaaatou ;)

thanks beautiful <3

FEEEETTT LÄNGE SEEEEEEN!!!!!

2011-10-30 @ 09:38:27
URL: http://lifeasfatou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0