Brist på tankar.

Fullständigt namn? Sandra Skoric
Vart vill du bo? Ingen aning, sverige?
Hur många barn vill du ha? 3 st :)
Vill du gifta dig? Jaaaa!!
Rullar du spaghettin eller skär du den? både och ahah
Är din dröm? Min dröm är att hitta en kille som älskar mig för den jag är, och få spendera ett liv med honom med små bebisar :)
Favoritglass? Svårt, daim tror jag 
Favoritmat? Har ingen favoritmat, mammas mat är bäst<3
Vad är du i stjärntecken? Fiskarna
Silver eller guld? Ojj både och, men just nu, silver preioden.
Festa loss eller mysig hemma kväll? Hard, men mysa :D
Ögon och hårfärg? Bruna ögon, och mörkt hår ;)
Vispgrädde eller chokladsås? chokladsås!!
Humör? Trött, glad tjej :)

SKULLE DU HELLRE

Pierca näsan eller tungan? Tungan!
Vara seriös eller rolig? Seriöst rolig
Dricka röd eller grön mjölk? Vad är skillnaden?
Tatuera dig eller göra piercing? Ojj både och, men helst tattoo.
Brinna upp eller drunkna? Drunkna.
Umgås med dina fiender eller föräldrar? Föräldrar mina änglar :D


SVARA ÄRLIGT

Tycker du om någon? Jaa :
Sol eller måne? Sol
Vinter eller höst? Höst
Vänster eller höger? Höger
Soligt eller regn? Soooooooool
Vaniljglass eller chokladglass? CHOKLAAAD :D 


HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA


Kysst någon?
Nej
Sjungit? Ja haha hela tiden.
Blivit kramad? Ja
Känt dig fånig? Ja
Saknat någon? Ja
Dansat galet? Nej
Klippt håret? Nej
Gråtit? Ja
Ljugit? Nej
Blivit kysst? Nej


GREJER

Hur många gånger har du varit förälskad? Verkligen 1 gång
Vem var det? hihihi (a)
Har du en hund? nej
Sover du helst själv eller med någon? Själv ;)
Tror du på spöken? I vanliga fall brukar jag säga nej, men jag börjar tro lite på det nu.
Saknar du eller älskar någon just nu? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0