Du ger mig rus utan drog..

Jag är personen som har lätt för att lita på folk och kan lätt falla,
Jag kan lätt börja gilla någon, även älska.
Det är jag glad över, för jag är ganska kärleksfull.
Men är du ond mot mig kan jag vara djävul mot dig.
Behandla andra som du själv vill bli behnadlad.
Jag är så otroligt stolt över att vara en person från Balkan, det är det bästa.
Jag älskar Balkanländerna och har blivit född till Balkan.
Född som Balkan även död som Balkan, jag står upp för det och är jävligt stolt.
Skulle göra allt för mitt fina hemland, jag får ett rus arje gång jag åker dit, jag älskar det landet så otroligt mycket.
det är helt klart obeskrivlig kärlek, älskar allt som har med det att göra.
Men trots att jag älskar det så mycket och andas för det, till och med offra mitt liv för det, så har jag mitt liv i Sverige.
Här har jag mitt liv, allt är uppbyggt här, vänner familj, allting.
Jag har det kul då och då i Serbien men inte alltid, så jag föredrar att vara här.
Det blir säkert skillnad dem kommande åren.
Som sagt, All kärlek i världen till BALKAN <3
I Mostar hos några familje vänner, 26/07-2011<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0