Joy..

Lycka..
Vad är det egentligen?
Det kan vara allt mellan himmel och gjord.
En grej vi alla måste inse speciellt vid den här åldern är att vänner och killar kommer och går.
Visst blir man sårad, men man lär sig med tiden...
Jag kommer också lära mig nångång i livet, just nu är jag själv otrolig känslig när det gäller killar och kärlek.
En ny start för alla blir det någongång, kanske flera gånger tillochmed.
Men det är bra med nya starter, men när du startar en gång så avsluta inte det på samma sätt som gången innan.
jag och min älskling, det handlar om att ha kul i livet, även om det finns dåliga dagar.
Livet är en berg-och-dalbana med sina bra och dåliga stunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0