Du är en riktig horunge !

HAHAHA. Så jävla roligt att läsa ibland att folk du lämnat bakom dig fortfarande läger tid och skriver statusar om dig.. vill bara säga att DU är den smutsigaste person jag känt !

vet DU jag SKÄMMS så jävla mycke att jag en gåång i tiden påriktigt gav dig min tid och slösa den på världens största mytoman.
Du är så jävla smutsig HATAR dig från hela mitt hjärta.. såna horungar som dig förstör samhället! men vet du vad de ROLIGASTE av allt är.
att JAG har lämnat dig för länge länge sen.. men DU din smutsiga fitta DU är fortfarande på samma plats.. du kollar fortfarande in min fb du läser exakt allt som ja gör vet du vrf ? för att sedan lägga ner din tid och skriva massa bajs  på din äckliga fb som ingen kollar på för du är sjuk du behöver söka hjälp!!

VETTU VAD allt du gör är bara för en sak , DU BLEV LÄMNAD SOM EN HUND! och du är så jävla AVUNDSJUK för att en annan person tog din plats.. föresten du hade aldrig en egen plats! du ljuger så jävla fint , du är så äcklig smutsig fitthora! du fattar inte hatet jag bär för dig! jag har ALDRIG hatat någon men du är nog skit svår att undvika för att hata på!

DU ÄR SÅ ÄCKLIG OCH DU HAR INTE GÅTT VIDARE.. HUR MYCKE ÄN DU SÄGER JAG HAR SÅ HAR DU INTE, BEVISET ÄR ATT DU FORTFARANDE LÄGGER NER DIN TID FÖR ATT SKRIVA SAKER PÅ DIN FB OM MIG OCH DU VET VEM !! MEN AVUNDSJUKA KAN DÖDA!! OCH DU DÖR VARJE DAG .. OCH SNART DÖR DU SAKTA MEN SÄKERT DIN SMUTSIGA HORUNGE!!!!!

// V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0