Mannen föddes ej starkare än kvinnan för att kunna slå henne utan för att Beskydda henne

Jag vill bara säga att jag verkligen älskar er alla som finns för mig och som strålar upp mitt liv. Jag vet att jag är skit skit dålig på att kontakta er och skriva till er.. men tro mig jag älskar er så jävla mycke! jag ber om ursäkt för er som ständigt skriver till mig ... jag uppskattar det till max och jag är så lycklig att ni tänker på mig :* ni är de ända som behövs i livet för utan er har mitt liv ingenbetydelse ! :* jag hoppas ni förstår att jag inte gör så med flit men jag är SKIT dålig på att höra av mig , men för det ska ni aldrig tro att jag glömt bort er eller inte vill snacka med er ... tvärrtom jag har så mycke i huvet att jag inte hinner göra något . men vill inte att ni ska tro fel eller tänka att jag glömt bort er för det har jag VERKLIGEN inte gjort .
// V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0