they say best friends are hard to find, well that's cause the best ones are already mine

Asso kan avundjuksa göra så mycket med folk ?
är verkligen så svårt att bara acceptera att allt i livet inte är deras ? kan folk bara lägga ner sitt hat och börja göra saker som är bra !

Asso du som skrev de där igår , seriöst tror du verkligen att ja inte vet vem du är ?! tror du verkligen jag e så dum ? asso din avundsjuka kmr döda dig seriöst tycker så jävla synd om dig ... för du vet inte vad du vill .. du e störd du behöver söka hjälp för att inse vissa saker ... tycker att det är så skönt att inte ha kontakt med dig börjat mitt mya liv ett liv som JA vill leva ETT liv med den JAG älskar och bäst av allt ett liv med en stor FRAMTID !!

Du kommer aldrig komma vidare för du står på samma plats du har inte gått vidare hur mycke än du försöker ljuga ... du skriver fortfarande saker om mig och du stör dig på folk ja dör för .. du är så beroende du kan inte inse att jag har lämnat dig och är med någon annan vetu vrf för du älskar den person du fick va med mig du önska att ja fortfarande fanns där ... för du trode du kunde lura mig och att ja va dum.. men tro mig ja va vaken för allt och ja såg allt och ja va alltid ett steg före dig... men ja spela dum för ja ville se hur långt du skulle kunna komma ... hahaha men de va kul..

men nu har ja lämnat ALLT skit från förr bakom mig och ja lever ett liv som ja drömt om med personen som gör mig lycklig med personen som ja valt och inte som tvingat mig stanna... en person ja är mig själv med.. och du du lägger ner tid på att hata ... du kan göra de hur mycke du vill men både DU & JA vet vem som ljuger och döljer sanningen bakom sig... jag skriver oxå just nu om dig men ja lovar dig ja lovar dig att du är DÖD i mina ögon du är till och med DÖD i mitt liv du har ingen betydelse och du har inga spår och du har inte ens lämnat något ja saknar för du va inte HAN ja drömt om... men vill bara säga en sak du läser detta och tror att jabryr ig om dig ville bara skriva de för att säga ....

DET HÄR KOMMER VARA DE SISTA JAG NÄMNER SKRIVER & KÄNNER FÖR DIG !

// V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0