att förlåta någon är som att säga " ja du får såra mig igen " ( WTF )

Det finns 2 menning som STÖR mig jävligt mycke ! 
" att förlåta någon är som att säga: ja du får såra mig igen " & " jag förlåter ofta, men glömmer aldrig"
Asso seriöst vad är de för BULLSHIT !
Folk gör fel / misstag i livet ingen är fel fri, när en person bestämmer sig för att förlåta någon för något nån gjort . HUR fuck kan man säga " jag förlåter ofta , men glömmer aldrig " om du VERKLIGEN har förlåtit SKA du glömma , för om du inte har glömmt har du inte förlåtit, för de finns alltid något du stör dig på eller tänker tillbaks till. & vem fuck är vi människor som kan sitta och döma att vi aldrig kan förlåta någon. om GUD kan förlåta våra synder , så kan vi garanterat förlåta varandra!
SEN till meningen " att förlåta någon är som att säga: du får såra mig igen "
snälla söta underbara människor utan HJÄRNOR !
hur kan ni sitta och få ut något sånt ur er käft ?!
När någon ber om förlåtelse och du förlåter , hur kan du sätta personen i den sittsen att den kmr göra samma sak en gång till.. folk som ber om ursäkt ..ångrar de de gjort !
Du kan inte sitta och vänta på att personen ska göra om samma grej !
( Tänker inte göra inlägget till aftonbladet.se
 Men snälla tänk efter innan ni öppnar er mun , med något onödigt !
/ Venecia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0