En helt vanlig Måndag ! :D

Idag var min idrott inställd ( så bra )
så jasmin messade mig vi hade inte träffats på 3 veckor :O ( inte BRA )
SÅ JAG SLUTA VID TYP 13:30 åkte t bredäng möte henne och vi gick på en promenad runt hela 127 ffan ...
Sen så gick vi tbx t bredäng vi skulle hem t mig ... men nej nej ja har inga hemmanycklar & ingen e hemma !
så vi drog t bredängsskolan och chilla där i en timma sen fick vi hemkörning av min taxi (mamma )
vi va hemma hos mig och chilla vi bara skratta , jasmin när vi träffas de blir inte bra aso "
sen så fixade jag min syrras naglar,de blev fina !
Jag har rygg, nack , rump skott tack vare min syster, men hon ska massera mig i 2 timmar exakt som hennes naglar tog... ( hon har inget val , hon MÅSTE )
så de va de ! imon blir de en CHILLDAG , ingen skola = GLAD VENECIA:D <3


jag & elina chillar galet i skolan !

jag & jasmin i bredängsskolan ! :D

Panillas naglar ! :D ( min syster -.-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0