Ett förtroende kan ta år att bygga upp, men sekunder att riva ner.

Det är så sorligt att vissa människor påriktigt uttnytjar folks tillit på de !
När någon har get dig all tillit och verkligen litar på dig, ta inte för dig allt och använd de mot personen.
För det du uttnytjar just nu , kommer vändas mot dig senare.
Det är sjukt att människor kan tänka " meh skit i han/hon litar ändå på mig "
Ja det klart han/hon litar på dig men för de ger dig ingen rätt att använda personens tillit mot dem.
För tro mig den dagen då sanningen kommer fram och personens tillit sjunker till lägsta nivå då kommer inget inget förklara känslan av besvikelse ! det finns ingen som kan åter hämta den där tilliten som försvunnit.
Det ända sätt blir att personen själv ska fånga upp tilliten igen, personen själv ska bevisa kolla DU kan lita på mig igen, titta jag lyckades ! ge er själva en chans att visa att ni klarar av ansvaret ni fått !
För att ha någons tillit är ett stort ansvar som ska uppskattas och inte underskattas för något pris i världen !
/ V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0