För alla som inte vet, skönheten sitter inte på röven utan den sitter på insidan

Gaaah.. blev precis klar med en jävla ekonomi läxa -.-
så jävla irriterande med läxor över helgen ( gör de ändå inte men aso ni fattar)
jaja idag har inte såå mycke hänt tråkig söndag för första gången på längee.... va i kyrkan sen så rullade jag och sandra hem t mig fixade naglar , ja fixade mig sen drog ja mot kusinerna.. Nu sitter ja här brist på liv !!! FML på hög graaaad vill ba sovaa , men orkar inte ! jag funderar på att hoppa in i duschen och va där en liten stund sedan ut och kräma in mig i alla goda krämer och decka för ja ska upp tidigt imon ! hare bäst sötisar ! :D / V

 min bääbisss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0