GRATTIIS på din 14 års dag !

Det var idag du föddes & gjorde mitt liv till ett rent helvete !
Du har get mig så mycke skit och du har förstört så mycke för mig i alla dessa år.
Du har fått mig hata mitt liv och önskat att du inte föddes..
Men oavsett allt så har du faktiskt gjort mitt liv till action, du har hjälpt mig precis som ja hjälpt dig..
Vi har bott i samma hus och delat på massor.. 14 år har du levt och du har gjort 14 tusen harakat för mig..
Hoppas du lever i 100 år till kära syster & må ditt liv vara bäst i all framtid .
önskar dig all lycka och hoppas du lyckas i varje steg du tar !!
GRATTTIIIS GRATTTIIIS GRATTIIIS & HUNDRA GRATTTIIIS !!!<3<3<3<3<3


Grattiis snygging !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0