Love, begins with a day, grows with a week, strengthens in a month, lives to a year, and lasts a lifetime.

Det finns EN person i denna värld som skulle kunna göra ALLT för mig utan att ens tveka en ända sekund , utan att ens tänka på vad hon måste ge ifrån sig . Denna människa är inte bara guldvärd utan även en person som
UPPSKATTAS så mycke att ja inte kan beskriva !
Denna person kan ge ifrån sig allt , hon har leendet på läpparna oavsett vad, hon kämpar för att ge hennes liv till mig. Hon har hört mig gråta,skratta. Hon har stått vid min sida både i vått & torrt ! Den här människan är så jävla ren.. Hon har aldrig visat att hon är svag, hon kämpar för varje andetag..för att få oss måå BÄST !
Hon är en människa som förtjänar all respekt all kärlek & all glädje i världen !
Jag skulle kunna va flera mil bort och ändå vet ja att denna underbara människan skulle va ett steg bakom mig hela tiden.. Denna männsika är den ÄNDA som ALDRIG skulle kunna svika mig , Jag följer henes spår fastän hon är på en mycket högre nivå !
Jag är så jävligt lik Dig , du gör mig stolt du är den jag aldrig skulle skämmas för !
Du lyser upp min värld du gör mina dagar du lyser t.o.m mina nätter.
Dina tårar är världa guld du är värld hela världen så som du kämpat i timmar. Du vet vad ja gillar du tar alltid mig först , förre allt annat !
DU är en syster , bästavän & en SÅ FUCKING UNDERBAR MAMMA !
JAG ÄLSKAR DIG ! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0