Söndag ! :D

Shulelulululu !
oftast brukar söndagar vara skit tråkiga .. nääråå inte denna söndan !
va i kyrkan på morgonen drog til skäris med min syster köpte en sak !
sedan rullade ja en sväng med mamam i bilen med bumpad musik , hon vet vad ja gillar ;)
sedan möte ja upp sandra och vi alla 3 drog ocg gymmade ! ( 3:de min syster )
min syrra är så fucking dum ibland ! hon gick in senja ba gå in till omklädnings rummet hon går in till HERRARNA !!!! :O hon kmr hon ba ja såg nakna killar ahhahahahahahahahahahahahaha !
sedan mötte vi upp Filip sööt kille sen drog vi mot sandras hus för hennes föräldrar var inte hemma ! vi satt i vardagsrummet alla 4 och garva åt mitt garv ! ;) sen kom sandras bror och hans kompis och då blev de bara garva.
där har ni fotbollstjärnan filip ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0