when you're inlove you dont want to fall asleep, because reality is now better then your dream.

JAAAAAG HAAAAR SÅÅÅÅ FUUUUUCKKIIIING TRÅÅÅKKIIIIGGGTTT !!!
brist på liv , DET ÄR BRUTALT HÄÄR I SKOLAN FEEEEEETTT TRÅÅÅKIIIGGGTTTTTTT !!!
asso ja kan inte beskriva hur tråkigt jag har , ja komenterar folk statusar ( känner inte ens de)
ja har brist på liv kan någon snälla rädda migg !!

Det är skit tråkigt i skolan alla e skiit torra det finns ingen som år rolig , min glädje spridare e inte i skolan, så jag kmr ruttna och döö tillls han kmr !!! beeeeennnjjjiiiiiii kom snabbt t skolaaan jag ruttnaaaaaaarrr ! :D <3

jag vill göra nååååggooootttt asso kan någon förstå känslan av brist på fuckiing hoor Liiiiiivvvvv,, jaaaa dööööörrr häääärrrrr skiiitt fucking tråkigt pågud !! :D

heeeeeeeeeeeeeeeeeej dååååååååååååååå niiiiii ääärrr oxåå skiiiiiiit tråkiga ! <3

/ V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0