Barnunge seriöst skriv ditt namn om due lika modig!

Anonym du är för otrolig jag skriver det jag vill det är min blog mitt liv! Men det är kull att se att såna som dig ändå läser den.
Jag är de. Sista människan på den här jorden som har "luft" okej? Gå kolla dig själv istället just nu är det su som är full med muft för du tror att du kan sga vad du vill?
Men lyssna flicka lilla eller pojke vette fan due men due ingen nirmal
Människa! Sätt dig i min position innan du dömmer du vet inte vad jag har gått igenom okej?! Och jag säger nt att alla vill ha mig? Jag villinte att människor jag en gång förlorat kommer tillbaka kom ihåg det du oxå.
Jag ska inte sitta pch behöva förklara mig för en snorunge som du är!
Tack och hej du har nu fått din uppmärksamhet och kan sluta kika in på den här bloggen.
Have a nice life bitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0