CHA CHA BITCHEEES !!! :D

Hej alla idioter !( ja va tvungen )
yah här sitter jag ruttnar i vardagsrummet,chattar lite med folk. sen kommer släkten in med skolan -.- aso skjut mig snälla. har fucking ångest från nu , fast än jag börjar på tisdag. fuck skola helt seriöst jag vill ha lov livet ut. any way , har haft en jävligt härlig dag med min bebis .... har inte så mycket och bjuda på just nu för har fakiskt inte lust att skriva , som ni sett har ja inte gjort så många inlägg jag kastar bara in bilder här och där;) fr se vad som hittas på imon hade faktikt tänkt att sova hela dagen men det blir nog inte så tror jag för att sandra khanom skafirajul på frdag lördag så hon kan integå på bio som vi hade planerat ( e lite glad eftersom jag HATAR bio kan inte sitta still.) sandra fittan ska resa under påsklovet jag hatar henen just nu . puss hej på er bitches :D <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

era blogg e lika ruttet som avlopp asså ni kan skriva en bok och så kan ni berätta när den kommer ut. BTW sandra asså har du ens vänner? du går runt och säger människor kommer komma sakta men säkert till dig asså jag har bara en sak att säg och de e att TYST asså jag jag fattar inte mig på dig kvinna. ha inte så mycket LUFT! inga människor vill inte ens ha dig. och blogg är inte att du ska berätta vad du har ätit för FRUKOST för ingen bry sig. och låt mig komma till venecia ingen bry sig om dib fula kille okej. asså snäll e här första killen du har haft. nu så skriver du "åhhh min underbara kille bla bla" och sen "alla killar är skit" bla bla.

2012-01-05 @ 01:29:19
Postat av: venecia

HAHAHAHHAHAH låt mig få börja med en sak till dig anonym.MOBBOFFER HELT SERIÖST !! när du ändå är så mogen din fitta och sitter och skriver massa bajs kan du väl va lika modig och skriva ditt smutsiga namn , sitt inte och läs bloggen om du inte like:ar de som står , har du så mycke brist på liv att du sitter och läseren blogg du inte diggar, ta de med dittriktiga namn istället så får vi se hur mycke skit din mun kmr släppa ut. sen bad ingen dig om din åsikt vad du tycker om min kille, du ebvisar bara att du e såå avundjuk på att jag e lycklig o inte du ... det angår inte dig hur många killar jag haft, frågan är har du ens haft nån kille med din äckliga käft..hatare lär dig skriva ditt namn och lär dig va trevlig!! horungar som dig behöver inte finnas !!:D

2012-01-05 @ 03:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0