Nu är 2011 slut...det har varit ett tufft år , med exakt allt. Men så fort man har Familjen, Vännerna vid sin sida kan man klara av allt.Tänker inte sitta och rabbla upp det gamla, för det som gått har gått. 2012 kmr vara ett mycket bättre år i alla tillfällen, ja kmr utnjuttja varje tillfälle i livet för att göra allt bra. kmr absolut inte göra samma misstag som ja gjort i 2011. allt kmr göras med kärlek. ska förbättra allt som jag sket i, ska uppskatta saker jag tog förgivet. kmr ge min tid åt de som verkligen vill mitt bästa och önskar mig lyckan. Jag tackar EXAKT varje människa som fått mig le under 2011, personer jag har kontakt med och personer jag inte ens hälsar på längre TACK för att ni en gång fick mig le ! jag önskar all lycka till alla som vill mitt bästa ! Hoppas 2012 blir ett super år för alla och njuuut medans ni kan, för ni kan alltid ångra saker ni inte gjort..ni har tillfälle att göra det , men saker ni gjort är det för sent att ångra nu... för gjort är gjort. Från mitt hjärta till ALLA som finns funnits & kommer att finnas ett stort TACK för allt ni gjort för mig ! <3


En låt jag fastnat för !

 // VENECIA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0