HAHAHAH du förståår min humor bruuussh !! <3

chja chja!! Idag i skolan gjorde vi "labb" men jag och min dorran vi bara lekte runt och tog massa bilder ni kmr får see bilderna vi tog men de är inte alla troo mig!!! 

 jag och dorran 
vi e knaas
alla vi har fula sidor ..här e dorrans 
hon e sjuuk 
  jaa fråga inte ens ... här e min fula sidaaa
 om ja e papparatzziii ... ja e största
 de finns värre än mig ...papparattziii

 e vi inte säääxiiiggaaaa
 säääxiiiggaaaaa erkänn ni döör föör oss
 hon bara pozzaaaaaar tooo err !
 hon "yani" labbar !!!
 vååårr finaa lärareeee !!!
 :*
 snälla kolla in erik !!!
 vi igen
 häär vi e fula tillsammans !! min homiee
 wangen e meed i gänget yow yow
 min älskling.... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0