Har inte uppdaterat...

Sen det långa inlägget men jag kände att jag var tvungen att skriva det inlägget för att få ut hur jag känner och vad jag tänker på.
Ingen aning vad jag ska skriva om faktiskt förutom att jag har haft plugg den här veckan, jag kan inte säga.. Jag kan inte säga att jag har haft mycket plugg jag har haft helt ok.. Juridik prov till idag, svenska inlämning till ikväll och sen så  måste jag plugga på matte och samhälle till måndag.. Kul!
Hur mår ni läsare berätta lite om er vi vill inte tjata på om oss själva vi vill veta lite om er..
Själv sitter man på en historielektion och väntar på lunch, jag är för hungrig.
Juste en grej till angående venecias senaste inlägg! Jag håller fullständigt med för det kan hända att man uttrycker sig på fel sätt som en kille gjorde mär han snackade med mig för någon sag sen då sa han de så konstigt så jag missuppfattade det och sa varför säger du hora för.
Men en grej till, det var jävligt avårt att inte misstolka för det stog så med ett finare språk..

Kommentarer
Postat av: Abel

Så jävla grym blogg, jag mår bra snygging! Har oxå mycket plugg men du lyser upp mina dagar <3

2012-01-20 @ 14:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0