Norsborg :D

Hej på er allihop , jag har inte blogat så mycke pågrund av att ja inte pallat faktiskit om ja ska va ärlig. pågrund av alla problem i min omgivning ! beklagar detta. men inget har hänt förutom massa bråk och skit och bara problem så de har inte varit direkt ens bästa dagar :( men allt kmr väl bli bra snart hoppas jag! men idag hade jag ingen skola så ja va i norsbor hela dagen känns lite som om ja har börjat hänga där som förr, gamla tider verkar följa än vart än man är i livet! kul ( tror jag ) men men har inte hänt så mycke idag bara lall och trall hit och dit i det här fula vädret ! har kmr liteee bilder iallefall :) , // VENECIAA

hemma hos elvira :)
R.I.P iphone skal :(
 oouf när jag får tag på kamera !
elvira kämpar med skalet ;)
 elvira igeen -.- PS. om ni undrar vad det är på hennes ANZ så är det någon import mask hon har gjort puss och hej ! <3 :*


Kommentarer
Postat av: elvira

OMG VAAAAAAAAAAA FULA BILDER DRIVERU JA FICK ERROR PÅ MIN DATA. FFKSDJFKSHFASJ SÅÅÅ FULA SER UT SOM EN BJÖRN HÄR JUUU

2012-01-17 @ 10:11:54
URL: http://elviramourad.blogg.se/
Postat av: venecia

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA PUSS PÅ DIG MED ÄLSKLING, ja dör för dig meee <3<3<3

2012-01-17 @ 20:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0