Shueluluuluululullu:D

shuuuuu alla fina underbara stjärnor där ute hatare kan oxå ta åt sig . men men idag har det inte hänt så mycke INGEN skola SUUUHHOOOOOO !! jag gick till skolan ändå -.- för att skicka en skit sak annas får jag F i hela kursen. sedan rullade jag mot sandras eskhoolaaa sen kom jasmin ditt vi chilla galet och tog över hela skolan . sen åkte jag t skäris med guzzarna för att hämta pengar skulle på nån födelsedags grej så vi drog köpte resent sen åt vi. sedan fixa ja mig för att rulla mot heron men min cpe kompis e sååå trög så det tog 1 timme över träffen. sedan drog vi till heron vi GICK från skäris t heron för bussen kom om 30 min vem pallar vänta och vem pallar gå . sen åt vi där igen sedan drog de vid 20:44 så ja hitta kompisar som smuggla in mig på en bio film aaahahahha så sköna människor kom hem nyss typ , tänkte ja måse blogga lite för att ni ska fortsätta läsa fina ni. det va allt för idag pöössss heeeej PS: ska entligen fixa mina naglar imon wihooo längtar hejdåå pöss hej!<3
                                                                                  // VENECIA:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0