Till dig ANONYM ! IP: 80.217.150.48 smuts som du behöver inet ens klicka in här!

HAHAHAHHAHAH låt mig få börja med en sak till dig anonym.MOBBOFFER HELT SERIÖST !! när du ändå är så modig din fitta och sitter och skriver massa bajs kan du väl va lika modig och skriva ditt smutsiga namn , sitt inte och läs bloggen om du inte like:ar de som står , har du så mycke brist på liv att du sitter och läser en blogg du inte diggar, ta de med ditt riktiga namn istället så får vi se hur mycke skit din mun kmr släppa ut. sen bad ingen om din åsikt vad du tycker om min kille, du bvisar bara att du e såå avundjuk på att jag e lycklig o inte du ... det angår inte dig hur många killar jag haft, frågan är har du ens haft nån kille med din äckliga käft..hatare lär dig skriva ditt namn och lär dig va trevlig!! horungar som dig behöver inte finnas !!:D 
 
 TILL ALLA ER I FRAMTID SOM MÅSTE SPRIDA SKIT & KOMMENTERA BAJS !!! TA DET MED ERT RIKTIGA NAMN ELLER GÖR DE INTE ALLS , FÖR NI SKÄMMER UT ER !


           // VENECIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0