What do you want from me?

Haft en skön chilldag med min finaste syster Venecia, du gör dagarna världa att ha huvudet uppe, stå glad i alla väder och du gör så man vill leva!
Hahaha jag har ändrats otroligt mycket de senaste åren och vissa människor har inga ord längre, så alla kommer tillbaka sakta men säkert..
Minns att jag gillade en kille i 3 år och vi hade ingen kontakt och helt plötsligt försöker han nå mig på alla sätt och vis :)
Det är kul att se att en människa en gång i tiden inte ville ha med en att göra och helt plötsligt vill den :)
Never judge a book by its cover ;)
Bjuder på den här idag! :D <3
Be my bad boy, be my man, you can be my weekend lover, but don't be my friend.
I don't need you again ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0