01/03-2012

Dageeen har varit mysig!
Jag har varit med Emma och Jasmin, vi var hos mig en stund och chillade sen gick vi ut på en långpromenad, åt hos Vlado och sen rullade vi tillbaka till mig och satte på en film, mysigt :)
Innan allt så mötte jag Jasmin och Emma i centrum, jag och Jasmin står och köper lösviktgodis så kommer en kille bakifrån och tar på mitt ansikte med hela handen jag får panik och står stum i typ två minuter och sen såg jag att det var Sredo, haha skön han är! Längesen man såg honom :O
whateeeever, nu ska jag ta en dusch, fortsätta smsa med mina älsklingar, lyssna på musik och kolla runt lite på nätet :D
Na balkanu nema mira ni tisine a ni sna, samo kraj tebe bih zaspala i smirila se ja<3
På balkan finns det inte lugn och ro, det enda jag vill är att lägga mig bredvid dig och somna<3
//S.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0