Ärlighet är en dyr present, förvänta dig inte den av billiga människor.....

Det är svårt att komma med sanningen , men om du tycker att det är svårt att säga sanningen.
så finns det garanterat någon där ute som gör det lätt för er.
Om ni tycker att det är så svårt att tala sanning måste jag fråga hur ni kunde ljuga ?
För att ljuga är nog lite svårare , eftersom du måste komma med något som låter logiskt att "tro" på !
Jag orkar inte bry mig om folk som ljuger för mig har insett att de ljuger för sig själva.
Har slutat hoppas och ha förväntningar på folk som inte själva kan visa hänsyn till folk som faktiskt bryr sig om de!
Det är bara synd att ni kan välja bort saker som vill ha er och springa efter sak som lämnar er...
Ta aldrig någons tillit förgivet för en dag kommer ni inse att ni samlade på stenar medans diamanterna fanns där .

Varför uppskattar människor varandra när de håller på att förlora personen , ere för att det är endast då de märler hur mycke personen betyder för er egentligen.. men ska det BEHÖVA va så? ska man BEHÖVA förlora människorna i sitt liv för att kunna uppskatta de ?
// V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0