asso. [email protected]är!

HAHAHAHAHAH !
jag läste en blogg nyss , ja lovar om den hade en chans av 3 att lyckas så hade jag läst den varje fucking dag , men tyvärr asso nej inte ens en halv procent. men men de blir upp till bloggarna!

är i skolan börja fucking 8:00 har inte sovit på hela natten ( jag är DÖD)
det här är inte roligt ja orkar inte ens öppna ögonen, men idag blir det ingen fuck skolan fram tills 12.00 för jag har möte med min PAPPA-.- ( asso i skolan )
jag bokstavligen ruttnar !!
mår illa oxå ......... fuck
jag köpte skit fina mjukisar de sitter perfekt tänkte ha de under veckan , MEN NEJ NEJ ! det kmr inte att gå ( kan tyvåärr inte berätta vrf på bloggen söörry)
men nu ska ja chilla vidare och gå hitta nån kant att sova i , för det lär ju inte gå att sova bland apor riktig parken ZOOO!!!

hejdå !
// V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0