Bara för att du är han som gör mig lyckligast ♥

Godmorgon min solstråle,nu ser du säkert det här & du vet att de här inlägget är till dig !
Ville bara säga att du gör mig lyckligast! Du är HAN som alltid skapar glädje i min värld.
Jag älskar dig grovt mycke och det vet du om !
Hoppas du har sovit bäst min finaste..Det finns ingen som dig & ingen kommer ta din plats i mitt hjärta! & om ingen fanns på jorden förutom du , hade jag inte ens klagat..vettu vrf ? ju för att du är hela min värld, du är mitt liv mitt allt min kille min bästavän . Drf kan jag klara mig utan alla men utan dig går det inte.
Du har säkert fastnat på några rader och läser om vissa ord !
vill bara att du läser en sak och fokuserar på den och det är att Jag Älskar Dig !♥
Det finns ingen som får mig känna så som du gör, det finns ingen som sprider den värme och den kärlek du sprider.
Jag känner många men än som dig har jag inte känt , det finns något konstigt som drar mig till dig. Jag vet inte vad, men det är !
Nu har du säkert läst om Jag Älskar Dig minst 2 gånger, vill att du läser den igen och verkligen tar åt dig grovt mycke. Jag vill bara att du ska veta att utan DIG finns inget MIG och utan DIN godhet och goda hjärta..skulle jag inte va den person du känner nu.. Det är så grymt att vanliga människor kan förändra så mycke hos personer.Hur de kan få de börja tänka & göra saker på andra sätt. Jag uppskattar allt du gjort och gör för mig för du är en riktig underbar människa .. vill bara att du ska veta att jag finns för dig när du än behöver mig min ängel. älskar dig så grovt mycke och kommer aldrig lämna dig.
JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET , DITT LEENDE ÄR MIN STYRKA !!!
//Din Tjej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0