Du är en riktig kämpe !

Du är så STARK min underbara vän...
jag är så stolt över dig och du är verkligen en underbar människa, jag vet att du bär ett hjärta av guld och jag älskar att jag är din vän.. Du är så modig och du har kämpat länge.. jag uppskattar verkligen att du kunde sitta och prata ut med mig idag, för du behöver någon som tar över dina sår.. vi snacka ut och du vet vad jag syftar på.
Det är så grymt att ha vänner man verkligen kan öppna sig för , utan de hade vi drunknat och gjort så mycke fel!
Du var grovt saknad och du är så älskad min finaste.. fortsätt kämpa för det är DITT LEENDE som jag alltid vill se även fast jag vet vad du egentligen går igenom och känner.. Jag blev så glad att du kunde öppna dig så djup till mig idag. & jag förstår vad du lämnat över till mig , och jag lovar att jag kmr kunna spara det inne hos mig och stänga över det , som om inget har hänt !
Jag vill att du ska veta att jag finns för dig när du vill, exakt när du vill . jag ska försöka göra allt för att få se dig le och på bästa humöret som alltid. inget ska hindra ditt leende jag lovar dig... du är så grym jag önska ja kunde sparat allt inom mig så som du kan ! du är stark .. styrkan är inte att aldrig falla , utan att ta sig upp efter varje fall.. och drf kallar jag dig STARK för du fall och du tog upp dig själv på egen hand .. är så stolt över dig min älskling fortsätt så och gör det som känns rätt för dig .. ingen kommer stoppa din energi min älskling..
&
jag finns för dig exakt när du vill och behöver mig det är bara att smsa eller ringa så hittar du mig .. älskar dig verkligen hoppas du verkligen mådde bra idag !
Här är DIN vår låt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0