Du kommer aldrig först om du går i andras fotspår

Ja vet inte vad ja ska skriva om ja ska va ärlig :/
jag har varit i krykan och sen tagga ja till sandra och chilla lite sedan åkte vi mot skäris vi träffa rimon och rimona :)
vi käka snabbt på donken , sen så åkte vi tbx till brd, vi chilla lite på sandras gård .. sen ja va tvungen att tagga . så ja åkte hem egentligen skulle ja möta min kusin men cpet ringde inte fööööörs ja hade kommit heeem byt om och ätit :) så ringer han och tror att ja påriktigt ska följa med han till uppsala... men så snäll som jag är kan ja inte dissa han så ja tog på mig igen fixa mig på nytt och tagga med han ( han har bil så han hade tur där )
vi va där gick runt han köpte lite saker fixa med sitt jobb och sen bjöööd han på mat ...gullig han e visst :D AA vet :)

kom hem för en stund sen sitter här helt död eftersom ja decka vid 4 och vakna vid 8 -.- snacka om SOVIT DÅLIGT ASSO !!!

nu sitter ja här som ett cpe inget liv har så tråkigt & är SKIIIT TRÖTT med fet huvudverk!
funderar på att duscha de kmr taaa ett tag tror ja ;) ^^
sedan checka fb och sen åka till sängen och sova ;)
// V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0