Godmorgon :)

Godmorgon alla fina läsare, jag har bara de närmaste dagarna skrivit långatexter , men nu kmr lite annat.

Jag har inte sovit på hela natten för att jag bara har spytt , jag tror ja spydde ut nästan allt ja ätit och allt som finns imin kropp, har världens huvudverk & har inte ätit något för det går verkligen inte att stoppa i sig något just nu .
Jag är inte sjuk eller sådär utan jag skulle sova igår kväll men så kände jag en ÄCKLIG känsla , vet inte vad de var men den va så äcklig att jag faktiskt inte vill komma ihågden....men ibland så rtrycker man på sig själv och på sin kropp för mycke så det leder till de jag fick igår, vet inte vrf jag började spy så mycke men det var inte något ja vill göra igen ( FÖR JA HATAR DE)
men men vaknade av ett LÅNGT sms från sandra där hon hade skrivit en så lång text , blev glad över att jag fick läsa det ja läste , ni ska veta att vakna av sånadär fina sms som ja vaknade av gör mig mer än LYCKLIG.. JAG ÄLSKAR DIG VERKLIGEN FINA VÄN.!
// V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0