long time no see

Wooooooooooow vad längesen det var jag bloggade!! Känns tomt!
Aja har haft mycket plugg och sånt men jag slänger in ett inlägg då och då! :)
Under veckan har det bara varit skolan. I fredags var jag och träffade Emma i stan och tog en fika med hennes fina än Mint :)
efter det åkte vi till skärholmen och gick runt i timmar och allt jag hittade ar en eyeliner!
Idag blev det shopping med mamma och pappa, för min del blev det bara ett halsband men de kom hm med händerna fulla! :) sötisar!
Träfffffadeeee mina sötnosar ett tag efter! kom hem för kanske en timma sen hade sjukt nice :)
Loooooooooove/ SS
Jag älskar dig hjärtat mitt!
snart gör vi en fin sånhär liten collage, med sina och seriösa bilder! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0