Min ängel ! ♥

Jag vet inte vart jag ska börja, men jag vet att det här inlägget kmr bli ganska långt.. men för mig så spelar det inte någon roll hur många som läser jag vill att en person läser !

Jag vet seriöst inte VART ifrån jag ska börja min ängel ! du bär ett hjärta av GULD , du är en uderbar person som jag ALDRIG kmr hitta som ..asso ALLT vi gått igenom och vi står ändå varandra skit nära. seriöst vet inte vart jag ska börja beskriva dig min fina vän. Du bär ett hjärta av guld du finns och du strålar mitt liv du lyssnar på allt jag vill berätta du finns där och hjälper till.
Du hjälper till och sprider så fucking mycke lycka älskling. asso seriöst utan dig vid min sida hade mitt liv aldrig varit fint... du förstår inte hur mycke du betyder för mig.
Du gör mina dåliga dagar till de finaste du finns alltid vid min sida..asso EXAKT varje gång jag mått som skit och bara önskat att dö .. kollar jag min mobil där finns ett sms från dig " venecia ville bara se om allt va bra med dig, jag finns så du vet om du vill något , messa..älskar dig "
asso människa är du ängel ? jag tackar gud varje dag att jag har en sån fin vän som dig vid min sida.. många gånger har du hjälpt mig och vi har så fucking många minnen..
Minns du i 7:an när vi skolka gick till toan och chilla för att ingen lärare skulle se oss..ahahah eller när vi brukade gå upp till berget och kolla utsikten.. alla resor till de fina ställerna allt som vi snackat om .. dagarna nere vid bryggan.. promemaderna som aldrig tar slut och snacket som aldrig tar slut.
alla gånger hemma hos mig " jarajara" minns du AHAHHA :'(
seriöst kvinna du är galen du är bäst det finns ingen INGEN som dig min habibi...från 7:an ända till 9:an hade vi aldrig bråkat vi va tajta vi va oslagbara du kunde allt om mig & utan att ens behöva öppna min mun kunde du läsa allt bakom min tystnad.. men så kom dagen då vi bråka där hade jag ALDRIG gråtit över att jag förlorat vänner.. men du ..jag blev bokstavligen KROSSAD!! vi gick i samma klass vi va tajtare än allt sen plötsligt inget snack inte ens kolla på varandra i 4 månader, du fattar inte vilken känsla det är, att se den du älskar mest framför dig men inte ens kunna hälsa.. många gånger hade jag bara velat hoppa på dig och bara hålla om dig.. jag tänkte där det är över vi kmr aldrig bli som förr ALDRIG. !!
....... FÖRLÅT mina tårar svek mig där ......
Jag tänkte ah där är allt över jag och denna underbara människa kmr aldrig mer va som förr säkert bara ett hej & hejdå ... men sååå FEL så FEL jag hade ... för kolla på oss vi är lika tajta och vi har inte slutat älska , trots vårt stora bråk så blev vi nära vänner igen.. inget kunde stoppa kärleken mellan oss... hade jag förlorat dig hade jag inte bara förlorat en vän utan en syster en bästavän en andra halva ... men kolla på oss vi står exakt där vi lämna allt & vi är fortfarande vänner.
Asso vi har så många fina minnen , vi delar på så mycke & vi tänker på samma sätt.. vi träffas inte så ofta pågrund av allt plugg.. men när vi ses då är det som om vi snackat och träffats exakt varje dag.. nu var det ett jävla bra tag sen jag såg dig min älskling , du fattar inte hur fucking saknad du är !!!! men på FREDAG då är det vår dag det ska bli så jävla roligt att få träffa dig efter alla dessa dagar de har gått 3 veckor sen vi sågs , du fattar inte hur saknad du är .. jag behöver dig verkligen mer än allt det finns saker här inne i mig som ja inte kan säga till någon inte till nån .. BARA DIG !!
jag vet inte vad det är för något men DU är speciell du är något olikt de andra , du är en ÄNGEL , DU MÅSTE VA ÄNGEL .. jag vill att du ska veta att jag oavsett vad oavsett exakt vad finns med dig och kmr hjälpa dig och finnas vid din sida tills sista dagen jag andas.. jag lovar dig att jag alltid kmr finnas för dig lyssna på allt du vill berätta och stötta dig genom allt.. det är inte slut eller över än vi har många fina år som väntar och många många minnen att uppleva!!! jag har så mycke gemensamt med dig och vi har så finna minnen tillsammans!!
ville bara säga att vart än jag går i världen och hur många än jag får känna så kmr jag ALDRIG hitta en sååååå underbar människa som dig ....
HAHAHAH minns du man & fru !!
VILLE BARA SÄGA ATT JAG ÄLSKAR DIG OTROLIGT MYCKE ANNELI AMMOURI ( ANO )
DU GÖR DAGARNA VÄRLDA ATT LEVA ,DU FINNS I MITT HJÄRTA OAVSETT VAD SOM ÄN HÄNDER... JAG GLÖMMER DIG ALDRIG UNDERBARA DU .. JAG ÄLSKAR DIG MEST ! .♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥
// VENECIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0